Mycket på gång

Idag svarar jag på min anonyma kommentator som tidigare frågade mig om vad som händer idag då?
Dagen har i största del handlat om möhippeplanering, en rätt så kaosartad sådan eftersom att allt har planerats i sista sekund.
Nu är äntligen det mesta fixat så det känns OK.

Utöver det så har jag så klart umgåtts med sonen, bla haft kultävling, pratat med goaste bloggkompisen, lagat en nice middag, långt och upprörande samtal med mor om försäkringskassans nya regler som påverkat henne så pass att hon tackat nej till inplanerad operation, fortsatt möhippesurr större delen av kvällen och är nu uppe lite för sent men det kanske blir så när man äntligen känner sig lite piggare efter superseg förkylning.

En dag som passerat, i morgon en ny dag. Så trevligt med kommentarer här i min lekstuga, speciellt med tanke på att jag ibland är snål med inlägg, det beror dock enbart på att det är så mycket på gång i verkligheten.

Kram alla fina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0