Granbestyr

Äntligen har sonen blivit helt frisk och är åter på plats i skolan. Julefriden och julmyset har under sjukdomstiden stannat av en aning men vi har klätt granen i alla fall. När jag var liten kläddes granen högaktningsfullt dagen innan julafton, här smygstartar vi en aning och vidare högaktningsfullt är det inte kan jag lova. Mer tjiv och tjaffs eftersom både mor och son har olika viljor om hur den ska se ut, precis som förra året.
Här är sonens bidrag:

Sedan med viss övertalning fick jag lägga mig i, inte helt lätt med det gick till slut.
Här är mitt bidrag:

Inga större överraskninar, dessvärre lyckades jag slå sönder ugglebebisen, annars väldigt lik förra årets gran och de kulor jag försökte smyga in i granen igårkväll uptäcktes och sonen tjurade äver att han ej fått sätta dit dem.

Nytillskott i granskogen och nu är den klar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: sweetmama

:) Sonens bidrag var ju lite originelt!



Men vilka roliga grankulor eller pynt du har.

2010-12-17 @ 18:51:05
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Gud så fint! jag får börja julstressa o piffa IMORGON! Kom just hem från Asien ...varit vaken över ett dygn...Kram!

2010-12-18 @ 21:57:18
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0