Panodil och Lussekatter

Tur att vi inte bestämt oss för att åka på någon resa så här innan jul, vi är nämligen sjuka omlott hela familjen, ja inte Mr Big förstås, han blir ju aldrig sjuk. Men jag och sonen vi bjuder varandra på diverse förkylningar, först jag sedan han och så tvärtom, Panodil och Alvedon. Nu känner jag mig OK men sonen är jätteförkyld - igen.
Nåja nog om detta, vi fortsätter dagen med att pynta lite till och baka, minst 75 stycken Lussebullar har jag lovat att leverera till föreningens glöggmingel på Söndag, håll tummarna för jag är ingen vidare bakmästare.

Ha de gott i vinterkylan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

75 lussekatter... vilken energi!! =)

De blir säkert uppskattade!

2010-12-09 @ 10:18:41
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: mia

Åsa: Låt dig inte luras, jag inbillar mig att det blir smidigare än att köra runt stockholm för att leta saftiga lussebullar som duger till fikasugna tanter i grannhuset.

2010-12-10 @ 08:57:04
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0