3:e advent


Denna morgon förskräcks vi av terrrordådet vid Drottninggatan, jag kunde ha varit där igår, jag ändrade mig och stannade till vid lilla köpcentrumet i närheten istället. Mycket olustigt och bedrövligt olyckligt eftersom detta kommer att skaka liv i främlingsfientliga tongångar igen.

Annars har helgen har varit lugn och mysig, vi har julpysslat, pyntat och jag har bakat sanslöst många lussebullar. I eftermiddag blir det glöggmingel med grannarna. Sonen är piggare men febern återkommer då och då så jag gissar att vi blir hemmavid ett tag framöver.
Vi har det bra ändå, ni då?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, det var riktigt otäckt!

satt just här o pratade med dottern, och hade jag vetat att jag (nu) fått byta arbetshelg, hade vi kanske åkt upp denna helgen ist för då för tre veckor sedan... Även om vi inte hade hamnat "mitt i" så hade det ju tagit udden av vår helg. Vi hade ju nästan lika gärna kunnat suttit där på make up store i går och blivit sminkade.

Sen som du säger, otäckt även eftersom alla "rasister" får luft under vingarna!!

2010-12-12 @ 11:10:42
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Mickan

Riktigt otäckt det där, trodde inte att sådant hände i Sverige... :/ Skönt att du bestämde dig för att inte gå dit just då...

2010-12-14 @ 19:59:12
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0