Stress och helgen som var.

Ojoj vilken extremt stressig dag, har flängt fram och tillbaka. Svettats som en besatt har jag gjort men bara för att det varit så himla bra väder och att jag har varit alldeles för varmt klädd, klagar inte men ser fram mot en betydligt lugnare dag i morgon.

Nu roar jag mig genom att spana på helgens bilder, fina helgen, finaste vännerna.

Finaste lärarinnan.

Skulle i solnedgången försöka ta och därefter visa en ful "underifrån"  bild på bästa Mr Silver, fångade ett speciellt ögonblick istället, är glad över att nya kameran lyckades med det. 

Och så finaste rosorna, som förvisso nu har vissnat men fina var de, tack bästa mannen. Och så titta där, är det inte minsann ett julpynt. Jo så är det faktisk hemma hos mig som knappt pyntar till jul (om man jämför med andra), vissa prylar får skina och stanna kvar året om helt enkelt....

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Du, det var ingen liten bild heller!

2010-04-27 @ 22:03:40
Postat av: mia

Lärarinnan: Näe men visst är du fin...

2010-04-27 @ 22:11:38
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0