Shopaholic familjen

Vi skulle ju bara äta middag och köpa två stolar på IKEA, det gjorde vi och sedan ville Mr Big till VIP-aftonen på expert. Ingen vidare bra idé för egen del tyckte jag eftersom att jag skulle få svårt att låta bli att shoppa loss på kameran jag suktat efter så länge som dessutom var nedsatt till ett otroligt bra pris.
Vi gick i alla fall in på största butiken, mannen skulle få spana själv och jag och sonen roa oss med att dricka bubbelvatten och äta kexchoklad.
Inte titta, inte shoppa, bara spara slantarna.

Det fanns inga alls kvar konstaterade maken som spanade i alla fall och jag svarade att det inte gjorde något och att det var lika, kanske...

Men så låg den där, alldeles ensam i ett hörn, mannen såg den och lade kartongen i mina händer (skulle han inte gjort). Kartongen med kameran i riktigt ropade:
-Im your precious, by me, by meeeee...

Och så blev det, my precious, nu är den min.

Bye bye från shoppaholic familjen, snart börjar True blood. I morgon leker jag med min kamera och sparar slantarna nästa månad istället och kommer dessutom att terrorisera mina vänner med konstant fotografering framöver, kul va.

Kommentarer
Postat av: mezzie

tummen upp den dära förkännar du gumman!

Massa kramar från hon som borde sova för lääänge sen men ;-)

Kram <3

2010-04-22 @ 00:14:44
URL: http://halsosammareliv.blogg.se/
Postat av: mia

mezzie: Kram tillbaka och jag intalar mig så jag med:)

2010-04-22 @ 10:13:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: biibii the svägerska

Åhåhåhåhåhåhåååååååååååååååååååå eeeeeeeen sån vill jag åxå ha! Jag har suktat och funderat och funderat lite till men inte kommit mej för att köpa min alldeles egna systemkamera... Avis!! ;)

2010-04-22 @ 22:17:43
Postat av: mia

Biibii: Kram min vän:)

2010-04-23 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0