Trevligheter mitt i veckan


Idag har jag varit på ett himla bra planeringsmöte med sonens sjukgymnast, diskuterade allt från läget just nu och 6-års/skolstart, detta har oroat mig tidigare men nu känner jag mig bara positiv och laddat.

På vägen hem köpte jag senaste ELLE och en himla smart grej, en minispray med handdesinfektionsmedel, mycket bra i förkylningstider, hoppas den går att fylla på för denna kommer att ta slut snabbt.

Annars är det full fart denna vecka, ikväll blir det Operan med Hannah, i morgon slutar mannen tidigt och på Fredag kommer bästa barndomskompisen från Norrland med hela sin familj, på Lördag blir det eventuellt ett mässbesök med väninnan Lärarinnan medans norrlänningarna rusar runt på IKEA.

Snart time för fika och lek utomhus, kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sådan har jag oxå köpt =)

Jättebra att ha i väskan, känns som man smörjer in sig med vatten he he, de går att fylla på =)

2009-09-30 @ 15:28:51
URL: http://www.annagirl.se
Postat av: delinda

ha en trevlig kväll =)

2009-09-30 @ 16:29:32
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Stjärnantärnan

Vad skönt att planeringsmötet gick så bra.

Vart har du köpt den där "pennan"? Hoppas vi kan ses snart!

Kram

2009-09-30 @ 22:07:38
Postat av: Lotta

Så härligt att läsa om sonens alla framsteg när man tänker på den första läkarens "dom" redan på BB.

2009-10-01 @ 00:59:23
Postat av: mia

Anna: Ja men precis, får verkligen hoppas att det inte är vatten:)



Delinda: Tackar



Stjärnantärnan: På pressbyrån, 25:-.



Lotta: Tack goa du:)

2009-10-01 @ 09:15:22
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0