Så kan det gå

När jag denna eftermiddag hade några timmar alldeles för mig själv eftersom mannen slutade tidigt var planen att jag skulle bege mig in till city och göra diverse ärenden och bara strosa runt lite. Det var planen som sagt men så slog en enorm trötthet över mig, luften gick bara ur och jag valde att stanna hemma och vila istället. Sov i 2 hela timmar och i efterhand var det nog lika så bra. En runda på stan kan jag slå till med  en annan dag när jag är piggare. Nu är denna Torsdag snart slut och jag längtar tills i morgon.

I morgon kväll har maken bokat in oss på en liten happening, inget som jag själv skulle ha valt men jag tror att vi kommer att få en trevlig afton i alla fall.

Miu Miu Nappa quilted hobo
Bild: Miu Miu väska från Net-a-porter, himla fin, skulle gärna få hänga över min axel.

Kommentarer
Postat av: Cin

Skönt att bara kunna sova och ta hand om sig själv också, det behövs ibland. :)

Önskar dig en skön helg.

Kramkram

2009-09-18 @ 09:06:05
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: mia

Cin: Ja verkligen, händer inte ofta...

2009-09-18 @ 16:34:31
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0