God morgon


Ja god morgon där ute, för det är det väl, en god morgon? Här är det bra i alla fall.

Gör:
Dricker kaffe och lyssnar på Vakna med the voice

Veckans motion: Må, Ti, On, To (PW eller långsam jogging) och tveksamt om jag hinner idag.

Ska: Städa, hämta sonen från dagis, köpa grårandigt gardintyg på Bruka, handla mat.

Imponerad: Av förra veckans torgrosor som står sig fortfarande

Sista måltiden: Pilgrimsmusslor först och köttbit med maffig sallad sedan och blir inte den stora surgubben på bättre så slutar jag engagera mig i denna numera Fredagstradition, då går jag och den lille glada på restaurang istl.

Trött på: Allt prat om Ankan

Ikväll: Ska jag på dejt med en mycket trevlig bloggerska.

Känner på mig: Att denna kväll kommer att bli en toppenkväll





Kommentarer
Postat av: Milla

Härlig morgon trots allt... Här fikas det med, kom på att jag glömde lyssna på Rix morgonzoo där ju Ankan skulle vara med. Tänkte det kan vara kul att lyssna på henne ändå, för nu har ju typ ALLA i media tyckt till om henne så man nästan glömt "finns hon på riktigt?". ATT en sån person kan engagera så många i media är ju lite märkligt, är det värt att slösa energi på kan man fundera på, och lite tragikomiskt.

Ha så kul ikväll! Har du några tips om vart man kan gå ut och dricka drinkar på Söder?? Jag ska bo på söder imorrn kväll då vi är fyra tjejer som ska på Ladies Night och sen ut och lufta oss lite... Läste om nån bar i skatteskrapan, kan det va nåt måntro. Kram Milla

2009-09-25 @ 09:49:53
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: biibii

Jag kommer gärna på middag hos dej ikväll!! (om vi hade bott närmare) Topphumör idag för jag fick sova inatt med hjälp av dunderhostmedicin cocelliana!!

2009-09-25 @ 10:17:00
Postat av: HUSnrNIO

Låtr som en bra dag. Trevlig helg.

2009-09-25 @ 13:38:44
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Nina

Pilgrimsmusslor är en favorit här =)

2009-09-26 @ 15:58:55
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: mia

milla: Å sorry men jag har inte varit ute på nätet denna helg, hoppas ni hade trevligt och hittade ett trevligt ställe på söder, finns massor, själv var jag på eken och gondolen i fredags.



biibii: Ja men kanske dags att komma på visit.



husnrnio: Tack detsamma



nina: japp så himla smaskens

2009-09-27 @ 09:14:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0