Dagsläget

Vädret: Sol och frisk härlig luft
Humör: Toppen, tröttare än tröttast i morse men nu känner jag mig pigg och glad.
Retar mig på: Styrelsen i bostadsrättföreningen som skrivit så detaljstyrda trivselregler att jag bara blir matt av att läsa eländet.
Shopping på gång: Har legat rätt lågt på shoppingfronten men ett nytt läppglans ska införskaffas denna vecka.
Missar jag inte på TV ikväll: True blood, så sjukt bra serie.
Tittar jag inte på: Kändisdjungeln
Längtar till: Helgen och egentid med självaste Mr Big, inte illa.
Motion: Varje vardag, gå eller springa, ut bara, slut på soffandet helt enkelt.

Jaja ha det gott så länge...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi i "vår" styrelse har valt att inte ha för mycket "pekpinnar". Inte heller så bra, för det är svårt den dagen någon missköter sig då, om det liksom inte står i några regler. Svår balansgång.



Ha en fin onsdag!

2009-09-16 @ 10:16:08
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Milla

Visst är det underbart go och härlig luft ute, man blir pigg av den!

Jag förstår ingenting av den där serien True Blood, känns bara sjukt knäpp när jag försökt se den så jag ser på danska serien Livvakterna istället, riktigt bra. Tur vi har många tv-kanaler numera och även kan slippa Kändisdjungeln!

Kram Milla

2009-09-16 @ 11:26:39
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia

Åsa: Å här är det pekpinnar minsann, allt från åt vilket håll bilen ska parkeras i garaget till hur många minuter vi ska få vädra vid kyligt väder, hur marschaller skall placeras mm. Inte riktigt klokt enligt mig.



Milla: Tror man måste ha sett första avsnittet eller läst om serien så man kan leva sig in i den icke verkliga storyn. Jag gillar vampyrfilmer och böcker så denna serie sitter fint om kvällen. Ha det gott.

2009-09-16 @ 16:58:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0