Jabbadabba


Lite stressigt i veckan men extremt roligt för jag gillar verkligen när det är fart och fläkt. Sonen är frisk men hostar illa, inget som smittar men jisses vilka sura blickar vi får när vi beger oss ut. Jag förstår dem alla och har lust att bära ett plakat "vi har vaccinerat oss för lääääääääääänge sedan".
Nu skall det till att försöka mysas med mannen om han nu slutar surra i telefonen, en kvart till var det sagt, vi får väl se.

Ha goa kvällen ni rara...

Bild: På kvällens Fredagskrubb, Skärgårds Cillas parmesanpaj med ruccolasås och svampasta till huvudrätt, gottigt. Och så jag då som håller på att spara ut hårlängden igen, det går sakta.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag är våldsamt mätt efter en krämig gorgonzolapotatisgratäng, men PARMESAN paj lätt väldans gott. Hur mycket parmesan är det i den måntro?? Ha så gott!

2009-11-06 @ 22:39:34
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Oj så gott det ser ut. Får nog be om receptet och prova det någon gång. Hoppas allt är bra med er? Många kramar

2009-11-06 @ 23:45:30
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Nej, du Mia, nu är det verkligen dags att vi tar oss ut, vi två! Nästa helg?

2009-11-07 @ 18:44:48
Postat av: mia

Milla: Jag ska faktiskt fråga min väninna om exakta receptet (hennes är så mkt godare) så återkommer jag med ett utförligt recept.



Elisabeth: Träffar Cilla denna vecka så då ska jag se till att skriva ned receptet här med.



Lärarinnan: Denna helg är jag alldeles själv med den lille prinsen här hemma, nästa helg kanske?

2009-11-11 @ 12:48:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Nina

OMG detdär såg smaskens ut!

2009-11-11 @ 17:54:44
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Hm... den helgen fyller J år... Jag ska dock inte säga att det skulle vara omöjligt för den sakens skull, på lördagen kanske?!

2009-11-11 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0