Fairytale

Jag är på ett kriminellt bra humör idag, utvilad, solen skiner, mannen är ledig och skjutsar nu 60-åringen (min mamma) till Arlanda. Helst hade hon önskat stanna längre men eftersom vi skulle få efterlängtade gäster denna dag gick det inte att boka om. Hon blev dock rätt så tjurig när gästerna avbokade alldeles nyss eftersom det då var alldeles för sent att boka om flyget.
Själva hade vi redan en plan B inför denna dag och vi kommer att fira Jesus himmelsfärd genom att shoppa mer blommor till balkongen och bege oss till Gröna Lund med Mr Silvers.

Till gästerna som avbokade denna dag så kan jag bara meddela att ni missar massor av kul, lyssna på denna favoritlåt från ESC, några vändor  så kanske ni blir på bättre humör. Själv tycker jag att låten är alldeles ljuvlig, som en fairytale i sig, en riktig humörhöjare. 

Vad hittar ni andra på idag då?

Bild: På egendekorerad födelsedagstårta från förra helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0