I´m back

Jojo nu börjar det kännas riktigt bra igen efter misströstan sängliggandes med feber och hosta, men pencillinet har verkligen satt igång nu.
Hmmm man kanske skulle fejka i morgon, ligga på rygg och gny i Malmsängen vars ram jag alltid slår smalbenen i och låta Mr Big (äkta maken) fortsätta med pysslandet och markservicen här hemma...
Näääe så kan man ju bara inte göra, full fart framåt istället. I morgon är det superstädning (mamsen kommer ju på Torsdag), återbesök (sonens ögon skall kollas upp igen) och planering i massor. Shit jag är verkligen glad över att jag är pigg och mig själv igen.

Kram på er alla goa där ute...

Kommentarer
Postat av: delinda

skönt att du mår bättre!natti natt kram

2009-05-12 @ 22:33:14
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Elisabeth

Men så härligt..jag längtar tills jag känner att jag är på banan igen. Är ju inte sjuk som du varit men häcken full, med allt!! Men dagen kommer då jag kan sätta mig ner och njuta av lite ledighet:) Håll dig nu frisk och kry, lev och må!! Hälsa mamsen när hon dyker upp. Kramar i massor

2009-05-12 @ 22:37:51
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0