Homecoming Queen...

Om en vecka återvänder jag till hemstaden i norr några dagar, dock inte som någon homecoming queen direkt, nej tvärtom faktiskt.

Förra året var jag i betydligt bättre form och laddade för att springa en mil, nu orkar jag med nöd och näppe drygt en halv men ger inte upp, skäms inte och deppar gör jag inte heller utan kämpar på, tar med mig mina gamla gympadojjor och urblekta joggingoutfiten till hemstaden.  Vårruset skall springas tillsammans med ärtiga svägerskan, sedan firar vi nog lite tror jag.

Nu ska jag duscha efter en lång dag och en 6 kilometer lång joggingrunda som gick sådär halvsegt. På återseende go vänner...

Kommentarer
Postat av: BIIBII

du orkar i alla fall runt 6 kilometer det är längre än vad jag gör! har i alla fall varit ute och sprungit 2 ggr!! Framsteg ! Längtar efter dej och vi kommer att ha sååååå trevligt !

Fast vi ses ju i helgen förresten! Visst!??

2009-05-27 @ 10:16:06
Postat av: mia

BIIBII: Självklart ses vi, inte trodde du väl att ni skulle få mysa alldeles själva i huvudstaden, vi letar rätt på er redan på Fredag min raring:)

2009-05-27 @ 13:55:02
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

När kommer du? Jag vet inte riktigt när jag åker uppöver men det blir ganska snart efter op, men det skulle vara såååå kul att hinna ses

2009-05-28 @ 00:54:03
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Du är superduktig och stark som springer på som du gör. Impad!

2009-05-28 @ 17:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0