På språng

Tandläkarbesöket är avklarat, det var den redan lagade tanden som inte blev bra och fick göras om, ingen kostnad bara obehagligt.
I eftermiddag får vi middagsbesök av mästerkocken och efter middagen ska jag möta upp väninnan Lärarinnan. Rätt så udda tror jag men alltid när mästerkocken kommer till oss så lagar han maten själv, han vill göra så och jag säger inte emot. Det är inte så lite trevligt att bara sätta sig och vänta på att den mest fantastiska måltid ska bli klar.
Fullt upp av trevligheter denna eftermiddag och kväll som  sagt.
Hur har ni det då?

Å så får ni se köksbänken som mannen så duktigt putsat, nu ska jag bara hinna "putsa" resten...


Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Vilket snyggt foto av dig mannen har placerat på köksbänken! Så MeckarMicke är självaste KockMicke? Inte illa...



See you later...

2009-03-06 @ 14:46:42
Postat av: Anna

Ååå vilket fint kök ;-)



Ha en trevlig kväll

2009-03-06 @ 21:33:00
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Johanna

Angående kommentarer på ditt inlägg 21 januari:



Jag kan berätta lite mer om min städaroutfit.



När jag ska städa har jag alltid en vit t-shirt och en blå jeanskjol. Över detta har jag ett svart förkläde. Mitt hår har jag i en låg hästsvans, och på huvudet har jag en snygg basebollkeps. Dessutom har jag ett par blåa diskhandskar tjusigt uppstickande ur fickan på förklädet, nära till hands när jag behöver dom.

2009-03-07 @ 19:32:21
Postat av: mia dh

Lärarinnan: ja det ser faktiskt ut som ett foto på mig är utplacerat på bänken men det är inte så utan bara inklistra från picasa:)



anna: Tack:)



Johanna: Låter praktiskt och snyggt, själv städar jag fortfarande bara i det som jag för tillfället har på mig:) Ha det fint.

2009-03-08 @ 10:31:55
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Jo, jag förstår att det är inklistrat, skojar bara lite...

2009-03-08 @ 16:02:32
Postat av: Johanna

Mia: Jag kan verkligen rekommendera en outfit liknande min.



När det gäller förkläden är jag en tjej som älskar att använda förkläde. Det händer faktiskt att jag har förkläde bara för att jag tycker att det är skönt. Jag har dessutom alltid förkläde på jobbet (jag är frisör).



2009-03-08 @ 19:48:22
Postat av: Fru Frost

Wow va snyggt kök ni ser ut att ha **villhavilhavillha** =0)

2009-03-13 @ 20:13:49
URL: http://frufrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0