Lugnet före stormen...

Näe ni man ska inte ha keps i lekparken när man ska hämta envis son som inte vill komma ned från klätterställningen. Jisses vad jag har slagit mig, rakt på näsan i en järnbalk som skymdes av kepsskärmen när jag klättrade uppåt. Jag trodde faktiskt att jag skulle tuppa av men fick bita ihop eftersom det var rätt så högt upp. Inget blodspill dock men ont, ont.
Annars är det vinter och kyligt i huvudstaden, vi har det lugnt och stilla, vet inte riktigt om det bara är lugnet före stormen eller om det faktiskt är så att det kommer att råda frid ett tag framöver nu.
Hoppas på det senare.
Ska strax ladda in ett foto på en gammal favoritdoft som jag köpte härom dagen.

Ses...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det måste ju vara lugnt någon gång oxå..det räcker väl nu? Jag har tyvärr ingen kamera med mig men ska se om jag hinner lägga upp någon bild på min nya korta frisyr när jag kommer hem. Blir ju op på torsdag morron:( Ha det så gott! Kram

2009-03-24 @ 14:23:25
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: mia dh

Elisabeth: Är så nyfiken, lycka till med OP nu. Kram kram.

2009-03-24 @ 15:01:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag träffade faktiskt sonen din idag! Han var på väg till parken med förskolekompisarna - eller till djurparken, som han själv sade. Det var riktigt kul att träffa bara honom - utan er - lite ställd blev han först. A undrade också vad det var för barn jag hade med mig, liksom spanade efter två välbekanta ansikten, men jag fick förklara att det var barnen jag jobbade med. Har han berättat att vi träffades?!

2009-03-24 @ 17:22:03
Postat av: Lärarinnan

Det var från mig inlägget var...

2009-03-24 @ 20:59:50
Postat av: mia dh

Lärarinnan: O ja det rapporterades men han grepapde inte det där med de andra barnen, "men det var inte W och E, det var några andra barn, det var inte som vanligt". Gullungen.

Stora kramen till dig, ska vi försöka ses ngt i helgen?

2009-03-24 @ 21:37:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Vill ju alltid träffa dig! På fredag har vi dock fest med några från jobbet. Söndag är bokad för bio - mamma+äldsta sonen...

2009-03-25 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0