Härligt med helg

Tack alla ni det värmer så att få kommentarer från er, kram på er:)

Skönt med helg som sagt och under detta veckoslut försöker vi tränga undan allt trist.
Igår hade vi en riktigt mysig Fredag, go mat, tända ljus, en gosig son och en rar man och så jag då som mellan myset fixade och donade.
Gardiner hängdes upp och så slängde jag till och med ihop en deg för jäsning i kylen över natten (jag brukar aldrig baka annars) så denna morgon har vi ätit nybakade frallor, varma från ugnen.

Vi får se vad vi hittar på idag, mannen hade visst någon hemlig idé, annars är det korvgrillning utomhus med familjen som står på agendan för dagen och så lördagsgodis förstås.

Vad hittar ni på då?

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj så mysigt det låter..jag ska åka iväg och mysa med minsta barnbarnet idag:) Oj han är ju så fin och gosig..Må nu gott och mys i mängder..Kram

2009-03-14 @ 11:25:05
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: mia dh

Mys på och hälsa:)

2009-03-14 @ 12:51:48
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0