Dagens

Inte så bra: Att det är aningens kaos kring vissa viktiga praktiska detaljer som måste lösas. Detta oroar mig så pass att jag haft svårt att sova denna natt. 
Inte så bra 2: Att jag i morgon måste laga om tanden som fixades i januari, suck.
Himla bra: Att sonen mår som den prins han är och att han ska börja badträna denna eftermiddag.
Himla bra 2: Att sonen så smått har börjat ta några steg med hjälp av käppar istl för rullator, tjohooooo och bravo grabben.
Ser fram  mot: Helgen och att träffa Lärarinnan, Meckarmicke och plastsvärmor.

God morgon på er där ute, vi ses:)

Kommentarer
Postat av: Gerda

Hoppas att det är samma grp som vi? ALBS?

Men idag är vi tyvärr sjuka..

Heja heja heja lilleman!!

Lycka till och kramar!!

2009-03-05 @ 09:37:05
Postat av: mia dh

Gerda: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, haha då kommer vi att ses till slut, tänk att sönerna fixar detta:)

2009-03-05 @ 10:05:46
Postat av: Lärarinnan

Hej hopp! Men vilka framsteg killen gör, att använda käppar låter ju mycket svårare än att använda rollatorn. Och badträning - han kommer säkert att få hur skoj som helst.



Vi ses imorr'n!

2009-03-05 @ 10:28:37
Postat av: Kerstin

Vad duktig han är som tar sig fram med käppar. :)

Badet blir säkert jättekul.

Ha en fin dag.

2009-03-05 @ 10:47:51
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Gerda

Jaaaaaaaa- jättekul! Då ses vi snart !!

2009-03-05 @ 14:54:30
Postat av: mia dh

LÄrarinnan: Ja men det roliga är att han inte stödjer sig så mkt på dem utan går mest själv, behöver bara få in snitsen bara:)



Kerstin: Haha ja han är super och jag har redan hört att badet var en hit.



gerda: Ja tänka sig:)

2009-03-05 @ 17:52:08
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: biibii

Jag blir så glad och varm i själen då jag tänker på lilleman. Han är en riktig fighter, en nyfiken kille med stor livsglädje. Ni är helt underbara hela familjen! Mången kram Biibii

2009-03-05 @ 19:31:35
URL: http://bumblebeezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0