Knas och fullt upp

Morgon med besked, har varit hos tandläkaren, visade sig att jag blev kallad på tok för tidigt (var där i Januari), jag passade på att klaga på en lagning och den bättrades på alldeles gratis och det var ju bra.

Mindre bra var att jag även denna morgon telefonledes efterlyst sonens andningsavdelning och läkare som försvunnit? Efter att ha hänvisats åt alla möjliga håll slutade det med att den gamla avdelningen tar emot oss i eftermiddag i alla fall. Nöjer mig med detta för idag men måste självklart få grundlig information om hur det ska fungera framöver, var vi ska vända oss och till vem?
Det hela upplever jag som mycket märkligt, något har hänt, kanske få jag mer information i eftermiddag.

Nu ska jag försöka hinna med allt som skall göras denna dag, ha det gott där ute...

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Vad tokigt med avdelningen och läkaren..man tycker väl inte dessa bara "borde gå upp i rök"?!

Hoppas det LÖSER sig!

2009-06-10 @ 18:43:25
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0