Obbolaplayern

Tänk att jag blir så förvånad när man pratar med någon man inte sett på länge och så säger denne.
-Jo men hej, det var länge sedan, men vet du jag brukar faktiskt läsa i din blogg.

Hjääääääääääälp, hemskt och läskigt och pinsamt tänker jag genast, samt att nu är det dags att lägga av. Bloggen är dock som ett gift, helt omöjligt att sluta om man väl har börjat. Ett ventilhål för mina ytliga intressen som mest handlar om höga klackar, glassiga väskor och glansiga lipgloss, men även mina vardagsbestyr, livet med en unge i rulle, mat och ibland mina sämre dagar som faktiskt inte är särdeles många tack och lov, livet är alldeles för kort för att gå omkring och vara sur och bitter och det går alldeles utmärkt att leva ett gott liv trots att barnet föddes med livslångt funktionshinder. Allt blir ju bara bättre och bättre, framsteg varje dag, svårt att inte vara annat än lycklig då.

Vad jag nu skulle komma till var att jag vill välkomna smygläsaren   "J The Obbolaplayer", självklart med ett läppglansinlägg. Välkommen och grattis till flickvännen, så glad för din skull (på tiden). Puss på dig...

Bild: Too Faced Lip injektion, super size

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0