Före

Ikväll spanar jag på finalen av project runway och denna vecka tänker jag själv sätta igång med ett alldeles eget projekt. Saxen skall plockas fram (till mannens förskräckelse) och jag tänker klippa till ordentligt i den gamla brudklänningen från 1999, när allt är klart så kommer den inte att kännas igen. Men först måste jag skicka ut inbjudningskort till alla vänner som vi har tänkt fira vår 10-årsbröllopsdag tillsammans med. Det börjar bli lite tight om tid men jag brukar hinna...

Före: Då 1999 hade klänningen även en extremt stor tyllunderkjol och hur det blir när den blir klar får ni se när det är dags i början på juli...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!

Hade jag kommit i min fina tärnklänning hade jag haft den på mig =)

2009-06-08 @ 20:08:31
Postat av: StjärnanTärnan

Missade skriva namnet i inlägget ovan

2009-06-08 @ 20:09:18
Postat av: Lärarinnan

Iiiiiiih så spännande! Så himla roligt det kommer att bli.



Och välkommen tillbaka hem, Mia. Vi ses på fredag! (Om inte förr)

2009-06-08 @ 21:51:44
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Spännande värre! Man blir ju nyfiken! :)

2009-06-08 @ 22:24:34
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Spännande

2009-06-09 @ 07:57:55
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: mia

Stjärnantärnan: Haha den skulle kanske i så fall behöva mordeniseras den med:)



Lärarinnan: Jaaaa det gör vi, vad önskas i present?



Jennifer på Fashioncut: Lovar att komma med info när den börjar likna något annat än den gör nu:)



Att ha det gott: Ja visst är det, för mig med eftersom jag inte riktigt bestämt exakt hur den ska se ut.

2009-06-09 @ 14:48:32
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0