Jag och L. Lohan

Lillen har varit lite småhängig, feber och risig i kistan, men idag har han varit piggare och vi har varit utomhus, grävt en stad i sandlådan och efter en stunds grävande upptäckte jag till min förvåning att det bara var jag som skottade slott och tunnlar, så kan det gå när man vistats inomhus för länge.

Just nu sitter jag och spanar på mina Lindsey Lohan-oranga ben, tackar för tipset svägerskan (jag köpte krämen som funkade så bra för dig) men jag har insett att min kropp icke är kompatibel med BUS-kräm, det stinker Brun Utan Sol oavsett vilken sort jag använder och färgen, tja kanske bättre än blålila, inte helt säker dock. Jaja nu ska jag duscha och försöka skrubba bort det värsta, ikväll ska vi återse våra gamla vänner som bor i USA, många år sedan vi sågs, ska bli både spännande och så roligt.

Kommentarer
Postat av: cattis

Hej!

länge sedan jag kikade in här!



Blir så full i skratt när jag läser om sandlådeäventyret - stor igenkänningsfaktor :D



Hoppas allt är bra med er i sommarvärmen.

Här i Nynäshamn är det läge för bad frampå eftermiddagen.



Kram på er

Cattis

2009-07-15 @ 11:48:46
URL: http://livetsomar.blogspot.com
Postat av: mia

cattis: Å ska spana in hos dig med, hoppas att allt är bra med er, här är det bara fint:)

2009-07-15 @ 12:14:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0