Snabbrapport igen

Surt humör går över snabbt tack och lov, jag mötte upp Mr Big igårkväll och vi hade en mycket trevlig afton tillsammans med släkt och gamla vänner från hemstaden.

Bilder från förra veckans semsterfirande: Denna är för väninnan Lärarinnan, känner du igen restaurangen? Sonen ska fota och jag pekar på vilken knapp och så liten gosse som är glad att kocken bjöd på glass.

Bild: Lugnt och skönt i mammis stuga och så tre nöjda gubbar som tillsammans byggt bästa grillen med inbyggd rök.

Bild: Ingen läbbig Fritzl källare, bara stugans matkällare fylld med proviant inför stundande 60-årskalas som dessvärre höll på att sluta med katastrof. När jag fixat allt krubb, ställt ned allt i källaren rasade och brakade hyllan sönder och all mat dundrade rakt ned i stengolvet. Det mesta gick tack och lov att rädda, en tårta fick kastas men goaste moster fixade snabbt en ny, tack moster...

Nu är det dags för en walk genom stan, underbar dag har vi haft med strålande sol, äntligen. I morgon gör jag ett nytt försök att "blogga ikapp".

Ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0