Semesterrapport

Vi har kommit tillbaka från landet, stugan och mammas 60-års kalas. Allt har varit toppen (förutom vädret, men det talar vi inte om), skönt är det att vara tillbaka i stan (Umeå) igen även om jag denna afton lyckats med att ha blivit dumpad och snuvad på middagsdejten med min egen make.
Jag är fortfarande tjurig men osar väl kanske inte ättika fortfarande, jag gillar verkligen inte att bli snuvad på inplanerad middagsdejt, rutten skitstil säger jag bara, punkt slut. Jag och bästa sonen åkte i alla fall till mormor, lekte i parken och blev bjudna på middag där istället, vi hade en fin eftermiddag och kväll.
Nu vill självaste Mr Big att vi ska träffas upp, vi får väl se, har inte riktigt bestämt hur jag ska göra.

I morgon hur som haver blir det lunch på stan med lillebror och surströmming med svärmor till kvällen. Och så hade jag även tänkt bombardera bloggen med bilder från lantlivet i norr.

Ha det gott där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0