Mera festligheter

Igår åkte våra Norrlandsgäster hem, en vecka har känts som max 3 dagar och både jag och mannen hade gärna sett att de stannat några dagar till. Vi har haft sååå roligt och tusen tack bästa effektivaste svägerskan för all hjälp med förberedelserna inför festligheterna.

Idag ska jag packa min väska för ikväll sätter jag mig på bussen och drar själv till Norrland.
Bussfärd 65 mil om natten är ingen drömresa direkt men vad gör man när barndomsvännen ska gifta sig och mannen jobbar supersent och inget flyg går så jag hinner till bröllopet i tid. Hem åker jag flyg i alla fall, tack och lov.

Bara trevligheter som sagt, förra året gnällde jag över att det var snålt med festbjudningar och att inga vänner vill gifta sig så man kan gå på bröllop. Denna sommar får jag igen, nu är det andra bröllopsfesten denna sommar och festligheterna avlöser varandra.

Ha det gott så länge och så bjuder jag på lite partypix från Lördagens bröllopsdagsparty och så passar jag på att fråga gästerna om någon har ett foto på mig och mannen där jag ser hyffsat normal ut?...

Bilder: På några av mina vänner, Lärarinnan, Mr Silver, Tärnan, Ume O med blivande fru och så goaste lillsvågern, tack för att ni är så bäst...


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Testa gärna min cheesecake. Den är jätteenkel och smakar nästan som glass.

gottochenkelt.blogg.se

2009-07-10 @ 10:03:59
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ha det så bra i Norrland! Och hoppas bussresan går fort och smärtfritt!

2009-07-10 @ 13:13:53
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: mia

vivvi: Ska spana in hos dig:)



Åsa: Tackar, den var lång och icke smärtfri men det var tur att jag åkte ändå.

2009-07-13 @ 14:58:34
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0