Snålbloggat

Snålbloggat var det här, kommer väl igen så småningom. Allt är bra i alla fall och jag längtar efter att kunna bege mig ut på en riktig shoppingrunda.
Badrumsskåpet behöver sig en påfyllning och jag själv behöver en "renovering". Jag längtar efter att få komma ut och springa igen, längtar efter helgen, våren och att allt ska lösa sig till det bästa för mina norrlandsdarlingar.
No7 Protect & Perfect Beauty SerumBoots No7 Protect & Perfect Eye Cream
Ha det fint där ute.

Bilder: Eleven, Kicks

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, våren får gärna komma =) Himlen var helt blå här, så jag var på promenad här förut. Helt underbart. Lite kallt dock, men det kändes ändå nästan som vår.

2009-01-14 @ 15:44:24
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Josefine

En minimakeover vore inte så dumt inför våren!

2009-01-14 @ 16:08:19
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0