Uppdaterat

Myser hemma för mig själv i känslan av fredagssus, jo den där Fredagsfeelingen har inte avtagit (jag gillar). En trevlig shoppingrunda hann idag jag med och fick med mig lite smått och gott som jag förmodligen inte behövde men spanat på ett tag... Eller jo visst 17 behövde jag. Tillexempel dessa mysiga ljuslyktor från Åhléns (lärarinnan jag har plockat bort Å lapparna), de är ack så sköra, hade bara en enda kvar men nu har jag uppdaterat mig.

Vi får långväga nattgäst denna natt, han är efterlängtad och omtyckt av stora och små och kommer nog att skämmas bort en aning.

Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men så mysigt du har det. Tända ljus är sprider en sån härlig känsla, har några tända själv.

Mys, mys! Det är härligt! Kram

2009-01-21 @ 23:28:41
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Biibii

Åh ni ser ut att ha det så mysigt i nya hemmet. Vill åxå komma och bli bortskämd ... ;)

2009-01-22 @ 14:20:23
Postat av: mia

Elisabeth: Ja det gör de:)



Biibii: Ja men vi myser på, bara att komma hit å mysa du med:)

2009-01-22 @ 16:05:04
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Hörru du du... Nog får du ha Å-lapparna kvar om du vill det. Men det är tjusigare utan. Tycker jag.

2009-01-22 @ 18:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0