Minus 417

Ja inte var det meningen att få folk att snyfta till en smula på lunchrasten, sorry Stjärnan Tärnan. Här kommer ett mer lättsamt inlägg.
Aromatic body peeling "Ocean"
Vill tipsa om min absolut topp 1 produkt i badrummet just nu, en bodypeeling från Minus 417, massor med olja som doftar godisgott och skrubbande salt från Döda havet.
Jag gillar den massor & kommer att shoppa mer från den serien nästa gång jag befinner mig i Täby Centrum (bara där som jag stött på detta märket).

Och nu snöar det och i eftermiddag lär det väl bli en tur till pulkbacken.

Bild: Se länken.

Kommentarer
Postat av: Solli

åh, tack för tipset!





Hoppas du har haft en bra dag!

2009-01-08 @ 22:44:46
URL: http://sollis.blogg.se/
Postat av: mia

Solli: En toppendag, tack detsamma.

2009-01-09 @ 13:26:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Maria H

Hej, hittade din blogg av en slump när jag sökte efter den bästa kosmetikprodukt som någonsin lanserats; Minus 417!



Min tog slut precis i detta nu och jag söker med ljus och lykta var jag kan köpa en ny. Den förra köpte jag i ett varuhus i Helsingfors och chansen att jag hittar de försäljarna igen är väl ganska liten. Hittar du den i Sverige? Isåfall var?



Ingen vore mer tacksam än jag att få tag i ännu en burk.



Maria

2010-05-15 @ 14:57:35
Postat av: mia

MariaH: Tyvärr har jag inte sett den någonstans igen, sist var för drygt ett år sedan i Täby Centrum och jag har ingen aning om de fortfarande finns kar där. Mycket bra och väldoftande iaf. Hittar du produkten får du gärna meddela mig med. Lycka till.

2010-05-16 @ 12:12:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0