The big secret

Nu är det officiellt, bästa vännerna smög iväg till Las Vegas för några dagar sedan, inatt fick släkt och alla vännerna ta del av informationen via mail tillsammans med en inbjudan till bröllopsfest senare i vinter.
Stort grattis till skärgårs-Cilla och bästa G.

Nu har ju jag vetat om detta ett tag, jag har sytt brudklänningen och det var det som varit mitt hemliga projekt ett tag med många timmar vid symaskinen och många timmar tillsammans med synål och sax, ett roligt uppdrag, resultatet visar jag i morgon.

Nu skumtomtar i munnen och Holiday på TV, ha en go kväll.

Kommentarer
Postat av: Stjärnantärnan

Åh så roligt!!

Ser framemot att se klänningen.

Kram

2009-12-13 @ 23:54:45
Postat av: mia

Stjärnan T: Fixat, nu finns bilder på bloggen. Kram

2009-12-14 @ 13:12:49
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0