Mumsigt tilltugg


Bravo BR vi fick en ny bil till bilbanan idag utan problem, sånt gillar jag, inget krångel när grejerna gått sönder. Kallt var det ute idag och nu väl hemma funderar jag på vad vi ska äta i morgon, något riktigt gott vill jag ha på årets sista dag.
Vi kommer bara att vara hemma, ta det lugnt och dricka något sådant där glas med 6-8 miljoner bubblor i, känns verkligen jätteskönt att bara softa med familjen.
Före förrätten kommer vi i alla fall att mumsa på en enkel men fantastisk smakupplevelse. Crostini (vitlök och persilja) med Pepparrots Cantado toppad med fikonmarmelad, mmmmm, ljuvligt smarrigt och tack svägerskan för tipset.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Låter smaskens TACK för tips

2009-12-30 @ 18:46:22
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Rebeccas.se

Ett riktigt gott nytt år önskar jag er! ♥



Kramar

2009-12-31 @ 11:53:34
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0