Mys på balkongen i alla fall


Andra dagen på lekis hade ju kunnat vara alldeles toppen om det inte vore för att den lille lekislängtande sonen blev tvungen att stanna hemma, lite feber, lite gnällig. Vi har segat oss igenom dagen hemmavid och utomhus en stund i solen. Lunch passade vi på att smaska i oss ute på balkongen.

I morgon hoppas jag att han åter är i form igen för en stund på dagis, därefter vill jag luncha i Tantolunden där en matmässa går av stapeln, har läst att "Småbränna" ska vara med på ett hörn och jag hoppas att de kommer att sälja godaste tunnbrödet (köper alltid med mig ett paket eller två när jag åker från Umeå) som håller på att ta slut här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0