Biljetter och framsteg

Simple Minds
Biljetterna är bokade och betalda, nu ska de bara hämtas och sedan kommer det att bli så trevligt att se Simple Minds senare i höst/vinter.

Annars har jag lärt mig att jag absolut ska tro på mitt barn. I Fredags när jag skulle hämta sonen från lekis stod han alldeles ensam nere vid trappen, lycklig och glad utbrast han,
-Jag har gått ned alldeles själv mamma!

Jag trodde inte riktigt på honom men såg samtidigt inte en enda fröken i närheten, till slut kom en som försäkrade att någon kollega säkert hade hjälp honom.

Igår testade jag den lille och visst kunde han gå ned för trappan själv.
-Ser du mamma jag kan visst!

Ett stort framsteg (för er som inte vet så är sonen funktionshindrad och tränar på att bli gångare) men samtidigt livsfarligt om ingen vuxen finns i närheten, fröknarna har lovat att passa honom bättre och jag ska tro på min gosse när han har något viktigt att berätta. När vi kom hem tog han kryckorna och gick sälv genom hela hallen, så visst går allt framåt om än lite sakta...

Kommentarer
Postat av: CK

Åh vad glad jag blir att läsa att allt går så bra för er lillkille :) Kram kram

2009-08-25 @ 18:57:47
Postat av: vintageretroprinsessa

sitter här med tårar och glädje i hjärtat :)

Blir så glad för eran skull ska ni veta :)



Massa kramar till er :)

2009-08-25 @ 21:01:23
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: StjärnanTärnan

2009-08-25 @ 22:02:39
Postat av: Anonym

Åhh så roligt!! Vad glad jag blir. Du har fått mail från mig. Kram

2009-08-25 @ 22:03:52
Postat av: Elisabeth

Nej men!! Vilken lycka! Det till och med kommer en och annan lyckotår när jag läser detta...oj vad hjärtat svämmar över. Han är ju SÅ underbar den lilla krabaten. Kram på er!!

2009-08-25 @ 22:32:32
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Lillgubben! Fantastiskt!

Vi måste ses snart. Kanske får sikta på slutet av September lr Oktober...så mkt JUST NU..men ses snart DET ska vi allt alla fyra!!:)Kanske kan hinna med en lunch /snabb fika tidigare bara du & jag?

Vi hörs vidare raring!:)



Tack för Grattiset!

Massa Kram.

2009-08-26 @ 00:56:23
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: mia

CK: Han kämpar på bra:)



vintageretroprinsessa: Tack goa du, kram tillbaka.



StjärnanTärnan: Nu har jag läst mailen ordentligt.



Elisabeth: Kram tillbaka.



HannahSthlm/Johanna Törnqvist: Vi tar tag i det framöver, har haft och har fullt upp här med, kram.

2009-08-26 @ 09:39:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Gerda

Dubbel-GRATTIS!! Vad skoj att han har blivit så duktig på att gå!! Jättekul!! Och grattis till biljetterna, jag ska absolut gå på detta också!! Det får man inte missa!!!

Kram kram

2009-08-26 @ 09:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0