Yesterday

Godmorgon, gårdagen bjöd som sagt inte på några överraskningar, fantasin tryter när det gäller att hitta på nya saker att sysselsätta sig med, men det kommer väl med värmen gissar jag. Guh vad kallt det har varit i Stockholm denna vecka men till helgen har det utlovats värme, längtar.

Bild: Det knalliga lacket har fått vila, fortfarande Essielack men ett ljusrosa. Gårdagens sushi tog priset, bästa sushistället finns här i krokarna (Midsommarkransen) men igår hade de även piffat till den med en blomma i lilla lådan, nice.

Kommentarer
Postat av: Zäta

Du får väl starta nåt nytt sy-projekt. Det kanske kan pigga upp dej lite.

2009-04-22 @ 08:59:28
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: StjärnanTärnan

Är det från Svenska Sushihuset? Deras sushi är verkligen den bästa!

2009-04-22 @ 09:23:55
Postat av: BIIBII

å så sugen jag blev på sushi!! Kanske måste ta en suschimiddag på fredag!!!

2009-04-22 @ 11:58:23
Postat av: Mira

Vilka fina naglar!!! Ruskigt avundsjuk!



Och Sushi... slurp... kanske ska passa på när vi kommer till Stockholm i helgen då!



Bästa dagen till dig, goa Mia!

2009-04-22 @ 13:36:59
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Läser du din vanliga mail? Jag har skrivit till dig!

2009-04-22 @ 18:32:56
Postat av: mia dh

Zäta: Ja jag instämmer, en kjol på gång och så funderar jag på att göra klart en gammal sjal som behöver stickas klart:)



StjärnanTärnan: Helt rätt:)



BIIBII: Gör det din lilla 30 plusare:)



Mira: Åhå, tackar, bara mina alldeles egna. Spännande att ni ska till huvudstaden, ni kommer med värmen är jag helt säker på.



Lärarinnan: Jodå jag såg det men har varit seg på att svara, jag är på:)

2009-04-22 @ 20:45:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Ett en liten blomma kan skänka så mycket glädje på en mat :)

sushi mums :)



ha det finast där nere :)

2009-04-24 @ 22:25:36
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0