Skepp ohoj...

Mjaha då var det dags för ett inlägg från "desperata hemmafrun" igen.

Håller i alla fall på att planera mammas födelsedag och eftersom hon nyligen opererat sitt ben blir det ingen weekendresa utomlands.
En avslappnande kryssning med bad, spa, shopping och god mat vore nog mer passande med tanke på omständigheterna men efter att ha tittat på såpan "Färjan 2" blir jag allt mer skeptisk, verkar ju bara vara dårar ombord kvällstid och jag blir inte det minsta sugen på att sätta mina klackar på någon av Vikings båtar. 

Kanske Silja är bättre, hmmm får spana vidare...

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hihi, jag åkte själv (ja inte själv, vi var 3 par)med Färjan för nån vecka sen och jag såg inte till några galningar men det var en onsdagkväll och lagom lugnt .... Ska detta Helsingfors nästa vecka, får se hur det är dit...

2009-04-21 @ 22:34:29
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia dh

Milla: Kanske att de bara visar det värsta, inte vidare inbjudande iaf. ha det toppen på din kryssning.

2009-04-22 @ 08:45:15
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0