inte lätt att lämna tillbaka filmerna

3 filmer i 3 dygn, idag lämnades de tillbaka i god tid, i god tid men i fel videobutik. Mannen hade hyrt och jag skulle lämna och gick av gammal vana tillbaka till stället där vi brukade hyra förut när vi bodde på gamla adressen. Så knasigt men filmerna fanns kvar, det blev några extra turer med cykeln men nu är de då åter på plats. Jag är DVD-hyrarnas virrpanna men slapp straffavgift i alla fall...

James Bond 22: Quantum of Solace (2 disc) - DVD - Film-Bond är alltid Bond även om denna rulle inte tillhör favoritfilmen direkt

Australia (+ Digital Copy) (2 disc) - DVD - Film-Australia, alldeles underbar, gjorde inte ens något att den var så lång, helt lovely.

The Women - DVD - Film-Kunde ha varit bra men bara bluäk, tantdrama, dravel, otrohet och varför i hela friden vill den bedragna frugan ha tillbaka mannen som passade på att flytta ihop med älskarinnan för att han inte ville vara eeeeeensam. Skräp...

Bilder: Från CDON

Kommentarer
Postat av: Carro -The Lantismamma

Åhh, Australia är helt underbar!! Både jag och min man sat med tårar i ögonen! Den lilla pojken var ju helt underbar! Sen var ju Hugh Jackman en riktig läckerbitmumma Jag kommer skriva i min blogg i morgon varför jag blev så himla glad idag;-) Kraam!

2009-04-22 @ 21:12:25
URL: http://lantismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0