stulen bit återfunnen igen...


Jag vill önska er alla en underbar fredag. Idag sänder jag även cyberblommor speciellt till både Gerda (finns bara en så ja det är du) och Mira (ni får dela systerligt på buketten) bara för att jag diggar er...

Det har varit en synnerligt tungrodd vecka, inte bara för att vi är/varit sjuka utan även lite annat som "spökar" igen. Vårt liv är ju dessvärre så, att det ibland fungerar mindre bra lite då och då. Vad som ändå är bra är att jag hanterar det på ett mycket bättre vis jämfört med tidigare då jag kunde bli helt sänkt av motstånd och problem skapat av andra.

Generellt är jag helt enkelt mycket gladare nu för tiden, rent av lite lyckligare och jag tror faktiskt att den där biten livsglädje som tidigare stals från mig, åter har funnit sin plats.

En liten bit i taget har smugit sig hem igen, jag märkte det inte först men nu känner jag i hela kroppen att jag återhämtat mig. Jag är starkare, gladare än på mycket länge trots diverse omständigheter.

Härligt med fredag med, vi ska äta kräftor. Vad ska ni hitta på?

Bild: På Cyberbuketten

Kommentarer
Postat av: mumari

Vad tycker DU om att pierca småbarn Kom gärna med din åsikt här: www.mumari.se/2008/september/utkast-jag-ramlade.aspx

2008-09-05 @ 18:29:38
URL: http://mumari.se
Postat av: gerda

Tack snälla du och TACK DESAMMA!!

Ha en toppenhelg!

2008-09-05 @ 19:11:16
Postat av: Kerstin

Jag har bakat bullar och blåbärskakor så det festar vi på ikväll.

Ha en jättemysig kväll

2008-09-05 @ 20:28:30
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: mia dh

mumari: Men det låter inget vidare tycker jag



gerda: Ha de toppen du me



Kerstin: Å vad smarrigt

2008-09-06 @ 08:16:07
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Mira

Men raraste Mia... du tänker då på allt och alla!!



Cyberbukett skickas även till er! Stort tack!!



Och en bamsekraaaaaaaaaaaaaaaaam!

2008-09-06 @ 17:01:18
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0