morrfrukost

Sanderson Pompom Wallpaper Pink/Chocolate
Toppendag igår, tack alla för sonens gratulationer och presenter, tusen tack.
Annars har denna morgon varit som den brukar, lite mer rörig än vanligt, lite mer morrande eftersom blanketter som skulle inlämnas inte hittades, offret (mannen) för mitt morgonmorrande var även den som så klart fann alla papper. Allt som inte går att finna, sådant som försvunnit eller bytt plats är självklart inte mitt eget fel utan alla andras. Inte vidare rättvist men jag ber om ursäkt efteråt i alla fall.
Snart börjar kampen mot röran och jag har en vision om att få ordning i nya lägenheten, varenda pryl, papper och skopar skall ha sin egen plats.
Oooooooo hjälp nu är det ju bara två månader kvar till inflytt och jag som inte ens har bestämt fondtapeter ännu.

Näe ha fina dagen där ute, här skiner solen...

Bild: Nope den tapeten blir de inte...

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Härligt rum.

2008-10-08 @ 09:21:07
URL: http://metrobloggen.se/fashionbyme
Postat av: elisabet

Vilken fin tapet det var på bilden!

2008-10-08 @ 11:06:22
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0