same same


Tiden går, livet rullar på, vissa saker är sig lika andra inte. Jag själv är dock inte så olik mig från förra året, tur är väl det kanske. Eller man kanske borde förnya sig en aning, äääh jag vet inte...

Nu ska vi i alla fall iväg till sonens sjukgymnast och därefter ska jag försöka muta 4-åringen att snällt följa med och leta present bland shoppinghungriga inne i city. Förra året var det aningens enklare att ta med honom på stan, nu är det han som drar iväg i rullen och jag springer efter och jag har fullt upp med att hänga med när det bär iväg...

Bild: Oktober 2007 och Oktober 2008

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

ser direkt att du är smalare :)

ha en fin fin fredag

2008-10-10 @ 14:41:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mia dh

VintageRetroPrinsessa: Ja det stämmer nog:) Ha det toppen du me:)

2008-10-10 @ 18:48:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: StärnanTärnan

Det syns verkligen att du blivit smalare.

2008-10-10 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0