prinsessor och prins i rullstol


Jag har varit extremt trött hela veckan, igår somnade jag 20.00 så jag hoppas att jag ska pigga på mig nu efter morgonkaffet.
Igår var en lite annorlunda dag tillsammans med sonen som nästan bara vill leka med bilar och tåg. Han spanade nämligen in en prinsessa med päls på armen, han ville ha en egen, inte som docka utan en riktig som han skulle krama. Det blev ett himla prat om denna prinsessa varpå jag plockade fram penna och papper och började rita.

Men jag fick inte teckna hur jag själv ville, sonen visste precis hur det skulle vara. En prins skulle också vara med, han skulle ha gult hår, ha glasögon och skulle självklart sitta i rullstol om de var ute. Ett slott, en limosine och en väg med massor av brunnar på skulle jag rita och så skulle prinsessorna ha samma outfit hela tiden, päls på armen, på klänningen och även på stövlarna. Så var det med det och nu skall visst prinsesstillverkningen sätta igång igen.

Bilder: På den vackra prinsessan och på prinsen i sin rullstol

Och så vill jag passa på att önska er alla en härlig Fredag...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vilken fin bild på prinsen!

och vilka fräcka jul på stolen!! Nyckelpigor var det bästa min son visste när han var liten ("Ickakigor"), och hade han haft en rullstol hade han absolut velat ha en sån! =)

2008-10-31 @ 11:30:31
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Han är härlig din kille och vilken tur att han har en mamma som är duktig på att teckna. :)

Ha en riktigt härlig fredag.

2008-10-31 @ 11:46:19
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: mia dh

Åsa.S: Har haft med den förut och gillar den mycket själv också:)



Kerstin: Ja han är verkligen underbar. Tack detsamma.

2008-10-31 @ 19:12:58
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0