ny liten svart

Strumpbyxor och en väska gick bra men när det kom till att spana på läppstift då fick det vara nog för 4-åringen. Han drog helt enkelt ut från NK och hade jag inte haft ögonen med mig så hade han stuckit. Han är snabb som 17 den lille när han är på det humöret. Jag lämnade hastigt tjejen vid MAC disken full med rosa läppstift och skuggade liten son istället och upptäckte att han var riktigt artig, bad om ursäkt när han ville förbi folkmassan och tackade när okända höll upp dörren ut...

Väl ute försökte jag åter igen förklara att man inte får sticka iväg alldeles på egen hand.
-Men jag vill inte titta på smink.
Fick jag som svar och självklart ska man inte behöva det så vi gick till leksaksaffären istället. Sonen var annars snäll och duktig idag den korta visiten på stan.

Nu är det snart dags för DH och jag har slldeles nyss klippt i min nya skinnväska, varför kan jag visa en annan dag.

Ha en go kväll...

Bild: Skinnväska från Åhléns/ Wera

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Vilken söt väska!:)

Jag får nog ta min LV Speedy för jag vill ha med systemkameran och det är den enda väska den typ ryms i..;)

2008-10-14 @ 23:23:20
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: StärnanTärnan

Hahaha vilken busig kille du har. Kan inte vara lätt att gå på stan med honom :)

Skorna och väskan är verkligen sååå snygga...snyggast på stan kommer du bli!!



Kram

2008-10-15 @ 08:35:59
Postat av: Biibiii

Verkligen snygg väska!!

2008-10-15 @ 10:17:26
URL: http://bumblebeezz.blogg.se/
Postat av: mia dh

HannahSthlm: Smart, vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt, ses:)



StärnanTärnan: Yes så busig så:)



Biibiii: Tack, jag gillar den med:)

2008-10-15 @ 21:21:28
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0