Lägesrapport.

Sonens träning hos sjukgymnasten idag gick bättre än någonsin.
-Jag är bra på att gå idag, sade han.
Och ja det var han verkligen, allt flöt på toppen, han gick upp för trappa, klättrade i stege, sparkade boll, balanserade med ringar och detta är något som han har vägrat göra tidigare. Helt lovely, lyckalycka...

Själv har jag också varit rätt så bra, bakat bilkakor, shoppat present rekordsnabbt och i sammma veva grabbat tag i  strumpbrallor och en tygblomma. Tygrosen har jag tänkt knyta på klänningen i ett försök att förvandla svarta partystassen till en respektabel dopoutfit.
Vi får väl se om jag lyckas...
Nu ska jag duscha efter dagens joggingtur, äta sen middag, lägga gosse, terrorisera mannens bror med massa surr och därefter bara hänga i soffan.

Puh det var det, ni då? Nu får ni berätta vad ni gör/har gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Pluggat, varit på konsert, och nu väntar sen middag och en tidig morgon i morgon, kanske någon film innan huvudet landar på kudden.

Kul att det gått så bra idag!

Kram & trevlig helg

2008-10-10 @ 20:11:32
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: StärnanTärnan

Bara kopplat av i soffan, ett glas vin och lite Idol =)

Vilka framsteg han gör sonen! Förstår att du blir lycklig.

Kram

2008-10-10 @ 23:08:55
Postat av: Agge

Lät som en bra dag.:) Kram.

2008-10-11 @ 10:01:19
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: mia dh

Nettan: Ha en trevlig du med



Stjärnantärnan: Mysigt, missade Idol själv igår, kram kram



Agge: Toppendag:)

2008-10-11 @ 10:27:22
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0