klippa i nya väskan


Favoritväskan just nu är ingen dyrgrip från något fashionabelt modehus utan en rätt så prisvärd (399:-) liten partyväska i skinn från Wera som köptes på Åhléns inför bloggfestligheter. Jag har hunnit använda den flera gånger och gillar att man faktiskt får plats med det viktigaste.

Men det otäcka handledsbandet klippte jag till fransar istället, jag fick direkt vibbar av mindre manlig handledsväska som många vuxna män gick omkring i när jag själv var barn, hua...


Bild: På favoritväskan före med handledhandtag och efter med fransar istället


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Tur du klippte till! Så du inte traskar runt med en bögslänga... ;)

2008-10-25 @ 21:04:31
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0