Igårgaladagen

Jag och min goa vän var på Rosa bandet-galan igår, en proffsig, rolig och bra gala. Först hade vi inte så vidare bra platser, men så kom en superstressad rosa bandet värdinna och gastade om att det fanns bättre platser lediga om vi var snabba att följa efter henne. Som yra höns var vi en liten samling som sprang efter henne och precis innan sändning satte vi oss på riktigt smaskiga platser. Vi hade en toppenkväll, dessvärre mår kameran inget vidare och ville inte alls fånga de bilder jag hade lust med.

Hoohoo var detta verkligen de bästa platserna? Hmm i alla fall enligt Ticnet men jag kan upplysa om att den enda man kunde känna igen från denna plats var en helrosa Babsan.

Mycket bättre, tack rosa bandet tjejen.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Va härligt det ser ut! Såg lite av galan på tv igår iaf;) Kram!

2008-10-29 @ 11:37:48
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: StärnanTärnan

Låter som ni hade en toppenkväll! Vilken tur ni hade med den stressade rosa bandet tjejen =)

Synd att jag inte kunde följa med.

Kram

2008-10-29 @ 13:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0