juveler och helsidenklänning

Fredag, fredag, härligt som vanligt. Har varit en OK dag trots att vi bara varit inomhus, än så länge går det bra med sonens vad det nu är, förkylning och feber och jag hoppas att detta bara blir något kortvarigt.

Igår fick jag ett nytt halsband av sonen, jag blir så obeskrivligt glad när lillprinsen kämpat på med sina små korvfingrar och  pysslat till mig. Fast han gillar inte att jag har det på armen för det är ju ett halsband och inget annat.
Ikväll ska jag lite snabbt sy ihop klänningen, alla delar är utklippta, man vet aldrig med slutresultatet men tanken är att det ska bli något i stil med skissen. Därefter TV och häng i soffan.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Milla

Häng i soffan här med, med ett vinglas nära, lite god mat, barnen hemma och lite kiv som vanligt runt tv programmen. Mamma säkerligen uppe senast av alla!

2008-11-14 @ 22:15:03
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Mira

Halsarmbandet är ljuvligt. Lillårinsen vet hur man smörjer mammahjärtat. Och klänningen kan inte bli annat än perfekt. Vilken konstnärlig familj.



Kramiz

2008-11-15 @ 23:45:56
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0