Någon som kan förklara?


Då så har jag spanat på Grey's med ett halvt öga (försökte samtidigt vara social med den vuxna manhalvan här hemma) och jag måste bekänna att jag tycker att Meredith är jätteirriterande. Förstår inte vad hennes problem är och varför hon hela tiden är så svår? Det är väl bara att grabba tag i den där läkarläckerbiten, leva livet och bara njuta? Eller har jag missat något? Något Greyfan som kan förklara för mig?

Och förresten vad underbara ni är allihopa som har kommenterat på inlägget innan, puss på er och jag ska försöka hinna med att svara er alla innan mannen anländer till soffhörnan. Om jag inte hinner ses vi i morgon. Oooops jag hinner inte nu kommer han.

Ha det riktigt gott i höstmörkret, eller tja det är väl vinter nu...

Bild: Från femman

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kanske inte kan förklara men om Grey inte vore så komplicerad så kanske serien inte har något att spinna på??? Jag slötittade igår och det känns som det inte gjort ngt att jag missat en hel del avsnitt under hösten för de står ju fortfarande och stampar på samma ställe!

Ha en härlig tordag!

Kram

2008-11-06 @ 08:07:53
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Fredrik *Frisören

Hoppas du får en skön dag!

2008-11-06 @ 10:32:18
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: mia dh

Nettan: Näe jag blir inte klok på henne, hon bara gnäller och är missnöjd, hua. Ha det gott du med:)



Fredrik frisören: Detsamma du:)

2008-11-06 @ 13:34:08
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0