kom ihåg att anteckna

Här och nu förmedlas sådan information som kräver att ni plockar fram era almanackor... Så där ja, vad bra, då kan vi börja.
Tisdagen bjuder inte på några överraskningar som vanligt men jag gillar det, min lilla "stör mig inte TV-kväll", först DH, därefter bloggrunda och sedan Brothers and Sisters som förmodligen är i senaste laget för att vara pigg dagen efter men det låtsas jag inte om.
Och så lackning av naglar under tiden, denna kväll i rosa billigt nagellack och än så länge håller det så det stärkande lacket från Snowcrystal hjälper nog tror jag.

Bild: På kvällens lack

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Himmel vad bra dina naglar håller! =)

2008-11-12 @ 21:41:16
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0