vem vill hänga på ikea en fredagskväll

Telianätet fungerade inte denna eftermiddag, jag försökte hitta min man i Skärholmens Centrum, utan mobil var det inte så lätt kan jag upplysa. Köpcentrumet är enormt, för stor enligt mig, men vi hittade varandra till slut med hjälp av sega fördröjda SMS.
Sonen använde sin nya ILLGRÖNA rullator, han ville gå och han ville välja sin bil själv i leksaksaffären. Så fick det bli och så blev det, gullungen är så cool.
Avslutningsvis skulle vi snabbt inhandla småfixgrejer på IKEA, konstigt nog ville ovanligt många också tillbringa sin fredagskväll där. Längsta kön till maten (sonen måste ju få sina köttbullar) och så världens längsta kö för att betala, 40 minuter. Vi behöll dock lugnet i kön, men kom hem sanslöst sent. Varför i hela friden vill man tillbringa en fredagskväll på IKEA? Vi var ju där men jag kan inte riktigt svara på varför.

Pladder, pladder, nu ska det faktiskt mysas med mannen, så det så.

Ha det gosegott...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Konstiigt antingen har alla hört att fredagar är bra att vara på IKEA då det inte är några köer eller så har alla fåttextra bonus utom vi ;-)

Ha en mysig fredagskväll

Kram

2008-05-16 @ 22:35:14
URL: http://sannasegna.blogg.se/
Postat av: mia dh

Sanna: Ja verkligen superkonstigt, vi tänkte själva bara smita in och ut igen. Men det måste ha varit grupper av turister för de höll ihop i klungor om minst 20. Jaja vi hade trevligt iaf. Kramen.

2008-05-16 @ 23:23:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0