vad är problemet


Men vad är det för problem, folk är ju sura, tjuriga eller bara allmänt skitnödiga överallt. Är det bara jag och sonen som är på strålande humör eller? Jag är superless på alla med tjuriga blickar, miner och kommentarer. Skulle kunna slänga upp hur många exempel som helst från dagen idag men orkar inte.
Nope skaka av, skaka av likt en nybadad hund, skaka lite till.

Jag är i alla fall glad trots att jag själv stinker idag, HUVALIGEN vad jag stinker BUS (brun utan sol). Rätt vidrigt faktiskt, men vad gör man inte för att de stackars blåvita benen skall få traska omkring i solen. Fåfäng, javisst och värre lär det bli. Men bra mår jag, lite härligt lagomt självgod känner jag mig. Ååååååååå vad bra jag är idag, en supermänniska, glad och bra.
Och om min bättre hälft kommer hem och är sur säljer jag honom på Tradera, billigt dessutom...

Snabbtips för småtjuriga:
Lyssna på 106,7 på hög volym, rock blir man glad av.
Ut och kuta, spring av värsta tjurigheten.
Låtsas att det är fredag, det tänker jag göra idag.
Köp nåt, jo lite gladare blir man av att köpa en present till sig själv.

Kanske har ni fler "nu ska vi vara glada tips"?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så underbar! Härlig inställning, precis så ska man göra!!

Jag har en massa "lätta tips" på att bli glad

- Ring någon som GER energi och inte bara tar.

- Unna dig nått gott att dricka, en god Juice, Läsk med isbitar i, ett glas vin, en öl, i VINGLAS såklart!

- Planera för närmsta resa, spelar ingen roll om det är 1 mil eller 1000 mil bort.

- Titta på sommarkort från när man var brun och galet snygg och såklart hade skitkul (man fotar mest när man gapskrattar).

- Hyr en bra och rolig film, eller en vacker kostymfilm, varför inte titta ännu en gång på STAC.

- Strunta i att läsa tidingen och nyheterna för en dag, låtsas som om krig inte existerar just idag.

- Ta en BAD!

- Ta på dig favvoklänningen och festsminka dig!!

Osv, osv osv!!!

- Skicka sms till alla du älskar och säg att du älskar dom! Eller ring och säg det!



Kram

2008-05-07 @ 18:32:45
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, tack! Ja det är fint medutomhusbilder till bröllop. Synd att ni inte har några såna :(



Vilket härligt humör du har! Blev glad bara av att läsa detta, kunde inte låta bli att le lite granna! :)Håller med dig om att man blir glad av att köpa något till sig själv. Känns lyxigt!

2008-05-07 @ 18:44:55
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Lallis

Näe..

JAG är också sprudlande glad:)

Och stinker också brun utan sol till och från.

Det är ur en ren medmänsklig synvinkel för jag tycker synd om folk som ska behöva bli bländade av min bleka lekamen:)

Kramis!

2008-05-07 @ 20:37:08
URL: http://laila.nolvi.se
Postat av: Rebeccas.se

Ja visst är det trist med alla griniga människor! Vad är problemet liksom?

2008-05-07 @ 22:16:52
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: mia dh

Sanna: Haha du är underbar, vilka bra tips och så självklart att ölen blir godare i vinglaset:)



Ida: Ja igår var en sådan där gulddag.



Lallis: Ja det är väl likadant här:)



Rebecca: Precis.

2008-05-08 @ 09:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0