lördag

Lillen har hög feber idag, har faktiskt väntat att det skulle komma snart eftersom han varit frisk så länge. Planerna för dagen ställs in men det spelar ingen roll, bara lillprinsen blir bra snart igen.
Nu har vi projektet att försöka få den febriga sonen att vila, inte alldeles enkelt.

Annars skiner solen, det är dock lite småkyligt. Spelsugna hästintresserade har anlänt till staden från hela Sverige. Själv har jag slagit till på att spela hemifrån, en Harry Boy och räknar som vanligt inte med att vinna ett endaste korvöre. Vinner någon verkligen på dessa maskinprogrammerade spelkuponger? Jaja vinner jag så lovar jag att bjuda på något riktigt smaskigt? 

Ha en fin dag idag, själv ska jag slå mig ned på balkongen en stund...

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

krya-på-sig-kramar till er!

2008-05-24 @ 12:11:24
URL: http://annasv.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja faktiskt. Vi spelar i princip aldrig i min familj men en gång för typ 15 år sen köpte maken en färdig maskintippad måltipskupong, det var nån rekordpott på gång. Vi fick nästan alla rätt, utom ett, och vann 12 000 kr. Det blev en tvättmaskin, men jag undrar vad det blivit om inte den där sista sifferuslingen på en maskintippad kupong inte varit FEL ...

Hoppas den lilla vännen kryar sig!

* Milla *

2008-05-24 @ 16:44:46
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Biibii

Men liten stackare. Krya på er!! kramen B

2008-05-24 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0