tack bloggkompisar

Vill tacka er för era kommentarer (och även mail) gällande inlägget nedan,det betyder massor . Ni är helt underbara allihopa.
Ibland är det inte lätt att vara stark och modig, speciellt inte när man tappat bort sig själv, glömt bort vem man är och vad man står för. Och jo jag tappade visst bort mig för ett ögonblick, det händer då och då.

Men så var hon där igen den där människan som är jag, som inte tillåter sig själv att bli trampad på, som förmedlar sin ståndpunkt även om den inte är den bekvämaste för alla, som står upp för sin familj, sitt barn. Den där kvinnan som bara vill få leva sitt liv i all enkelhet, som bara vill få lite lugn och ro.

Hos Knasiga Mamman läste jag något klokt:
En varm påminnelse om mod att följa ditt hjärta
och det som är sant för dig.
Styrka, att stå upp för och vara den du verkligen är.
Mod att ta steg i den riktningen där du känner värme,
passion, meningsfullhet och glädje!

Nu är det dags att njuta av denna dag, av allt som fungerar bra och lägga allt annat åt sidan.
Ha goaste dagen ni med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0